Lelaki Ini

Lelaki Ini
Siapa Dia Di Hatiku?

Wednesday, January 26, 2011

Yang mana satu idaman kalbu

Just chit chat with my partner about our son tapi melalut lak sampai ke topik kalaulah diberi pilihan mana satu idaman kalbu :)
Ha!ha!ha! How nice ya if you have second chance to choose what you want.
Hmmm... what's your choice? Bak kata dalam cerita Labu Labi:



Yang mana satu
Idaman kalbu
Tidak tertahan
Menanggung rindu
Mungkinkah jauh
Berbatu-batu
Atau di balik
Awan yang biru

Nak yang jauh2 ker? Dah memang orang jauh bukan setakat di balik awan yang biru tapi di sebalik Pulau Singa nu...


Kalaulah aku
Jadi temanmu
Masak-memasak
Serah padaku

Masak memasak memang serah padamu, sampai dapur tak berasap jadinya he!he!he!










Kalaulah aku
Jadi suami
Kain baju
Aku cuci

Memanglah ko suka cuci, tekan jer button mesin yang buat!





Hai tukang masak
Aku tak sudi
Hai tukang cuci
Menyakitkan hati
Aku mencari
Biar berpadan
Asal di hati
Dapat berkenan

Tak nak!tak nak! Tukang masak bersepah2 mamak pun banyak! Tukang cuci pun tak nak kedai dobi pun banyak.

So aper yang den nak? Hmmm.... If you have a choice to choose, LELAKI mana yang menjadi idaman kalbu???
LELAKI INI??? Oppps!!! He!he!he! 





No! No! No! Not the man you see in these pictures but VALUE of THE MAN behind this pics :)

No comments:

Post a Comment