Lelaki Ini

Lelaki Ini
Siapa Dia Di Hatiku?

Saturday, January 22, 2011

KUCH KUCH HOTA HAI

Agaknyer aperlah kat kepala otak korang semua bila den letak picture nie?
Nak citer pasal Shah Rukh Khan? No!No!No!
Habis tu nak citer pasal aper? Kuch Kuch Hota Hai :) 
Jom Layan lagu dia dulu!



Memang layan citer nie dulu. Tapi aper la yang buat korang semua terlayan citer nie? Pasal hero dia ka? or pasal jalan citer dia ka? or pasal ada kena mengena citer nie ngan hidup korang?

Apa yang den nak citer kat sini adalah mengenai LELAKI INI dalam citer KUCH KUCH HOTA HAI 
Dalam citer nie memanglah dia HERO, tapi dari sudut lain apakah character sebenar lelaki ini?
Hmmm... good side dia memang seorang pencinta, sahabat, anak yang baik, bapa yang baik & aper ajer yang baik-baik.
Another side, he just a normal man- naughty boy, suka buli pompuan, not really a good friend, selfish & pengecut. Tu dia..marah peminat citer nie.

Jangan cepat melatah yer adik2, kakak & abang2. Den nie pun peminat citer nie gak tapi ada something yang kita perlu sedar bahawa hidup tak seindah citer Hindustan. Just imagine kalau di letakkan si Kajol dalam situasi yang sebenar, berapa ramai wanita yang mengalami situasi yang sama? 
Silap-silap haribulan  ada pompuan sampai gaduh2 & manderem sesama sendiri. Semuanya kerana LELAKI INI...

Sebagai LELAKI INI dalam situasi ini, SRK jugak yang untung coz dua-dua sayang kat dia. Nasib baik Rani tu tak der, agaknya kalau dia hidup si Kajol tu masih nak tunggu dia tak?

Cuba tengok sekeliling kita ada tak watak Kajol yang hidup di celah-celah kehidupan kita? Rasanya ada & mugkin banyak. Kenapa? SETIA pada LELAKI INI walaupun tahu dia milik orang lain. Or ada yang sanggup merebut & meruntuh mahligai orang lain kerana terlalu kasih LELAKI INI? Atau ada yang sanggup melakukan apa saja agar LELAKI INI menjadi miliknya. TEPUK DADA.. Jawapannya ada di sana. KUCH KUCH HOTA HAI ...(sendiri cari apa maknanya he!he~)



No comments:

Post a Comment